Monday, October 26, 2009

Mousse de ciocolata alba si menta

Photobucket

Mi-am cumparat si eu o carte a Nigellei Lawson, iar reteta asta mi-a facut cu ochiul imediat, deoarece este un desert incredibil de simplu de realizat, suna delicios, si chiar este foarte bun!

Am folosit:
- 250g ciocolata alba
- 250g frisca lichida
- 1 albus de ou
- 1/2 lingurita extract/concentrat de menta
- frunzulite de menta pentru decor

Photobucket

Ciocolata alba se topeste la bain-marie. Se lasa deoparte la racit.

Photobucket

Am batut frisca lichida cu albusul de ou si extractul de menta. Nu trebuie batut prea mult, sa nu se intareasca, ci trebuie sa aibe o textura mai delicata.Trebuie mentionat ca in reteta originala se pune doar 1/4 lingurita de concentrat de menta insa eu am pus jumatate de lingurita, iese mai parfumat.

Photobucket

Se amesteca cele doua mixturi astfel: doua linguri din frisca cu ou si menta se pun in ciocolata si se amesteca, apoi se toarna si se incorporeaza ciocolata in restul de frisca.

Photobucket

Se lasa la racit la frigider inainte de servire.

Photobucket

Trebuie sa mai mentionez ca portiile sa fie mici. Da, mici, nu faceti ca mine (poze) ci folositi paharele mici de tot, de shot-uri pe cat posibil. Ciocolata alba ii da un gust "greu", chiar daca este combinata cu menta mai "fresh", asa ca o portie mica este mai mult decat suficienta.

Photobucket

Se orneaza cu frunzulite de menta. E absolut delicios!

3 Comments:

Ina Todoran said...

Vai cat de bine arata! Minunat. Imi place cum se potriveste ciocolata alba cu frunza de menta. Adorabil.

MONONOKE KITCHEN said...

Si bun, si frumos!

Poppy said...

Multumesc mult Ina si Mononoke! Aveti perfecta dreptate, arata foarte bine si este foarte gustos!